STREET STYLE

09:25





 

Blouse - Choies  /  Cap - Choies  / Shoes - Nike /  Bracelet right hand - byDziubeka  /  Bracelet left hand - RingandThings

You Might Also Like

66 komentarze

  1. ślicznie wyglądasz;) sportowo ale z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa! OBEY wszędzie :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;D ta stylizacja po prostu jest genialna ! ;) Bardzo lubię takie i w dodatku Ty w niej ładnie wyglądasz ;D
    Bardzo podobają mi się zdjęcia artystyczne ;)
    ♥♥♥
    http://justgivemeafreelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny set! czapka fajna, dobrze wyglądasz w takim zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niby zwykły zestaw, ale coś w sobie ma, ładnie wygladasz :))
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie outfity! big love! :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your look!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. oo bardzo podoba mi się taka stylówka :) pasuje ci :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. stylóweczka :*
    ale to chyba jakieś poniemieckie schody :* kc <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne sportowe wydanie,świetna kurteczka;))

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletki świetne masz!
    zdjęcia ładne :* !

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely outfit :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/09/basketball-caps-from-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw,wręcz idealny jak dla mnie;D
    świetna bluza^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, lubię taki styl ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie!
    Obserwuję, mogę liczyć na to samo? :))
    Pozdrawiam x

    http://caughtaghost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się taka bardziej sportowa stylizacja :3 Śliczne są te zdjęcia :d

    http://me-my-dreams-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna, luźna stylizacja :)

    http://myperspecttive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylizacja, ta bluza mi sie bardzo podoba ;)
    zapraszam po wyróżnienie: http://doityourself.blog.pl/2013/09/29/wyroznienie/

    OdpowiedzUsuń
  19. Są bardzo słabo dostępne, ale zdobyłam je :D Dziękuje, lubie Twoją czapę :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja, idealna na co dzień. ;)
    Obserwuję.

    http://madamstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne ciuchy ;)
    śliczna jesteś ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz. Marzy mi się taka bluza.
    Obserwujemy? jeśli tak, daj znać na moim blogu ;)
    http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny luźny outfit :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://passionetdelamode.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza i buty! Wyglądasz super!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna czapka i bluza :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your look.. very easy going. I love that cap.

    OdpowiedzUsuń
  27. hej, dzięki za odwiedziny na Naszym blogu :))) świetny lakier do paznokci :), proszę o namiary na niego
    siokoskokoslife

    OdpowiedzUsuń
  28. hej ;) niezły luźny look ;) dołaczam do obserwatorów i.. może rewanż?:) pozdr ;*

    http://fashion-crown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluza i czapka :D Śliczny nagłówek :)

    klikniesz w banner Rings & things http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super wyglądasz :)
    a ta bluza bardzo mi się podoba :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się twój blog , obserwuje i liczę na to samo.:)
    Ja nie dawno zaczęłam ale mam nadzieję , że ci się spodoba.^^
    http://www.wiktoriafornal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna czapa :)

    Dzięki za odwiedziny :)

    Pozdrawiamy
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny blog :)
    Obserwujemy ? ( Odpowiedz u mnie) :D
    http://give-mee-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super :)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Calkiem fajna stylizacja, jedynie co mi sie nie pofoba to czapka ale pp prostu nie lubie takich:)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka.
    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje ! LICZĘ NA REWANŻ <3
    napisz u mnie c;
    tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się bluza :) fajny,prosty styl :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne zdjęcia & zestaw ; D

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne zdjcia !!
    ˛ obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zarąbiste zdjęcia i jeszcze lepsza stylówa! *-* Kocham takie luźne ciuchy. :d Pozdrawiam. :))
    _____________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. :3
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny blog :)
    Obserwujemy ? ( Odpowiedz u mnie) :D
    http://give-mee-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. fajnei tak mlodziezowo ;p
    dodaje do obserwowanych

    http://lukaszmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Thanks for the visit on my blog huny.
    XO

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz wyczucie stylu,podoba mi się zestaw na luzaka :-) Dzięki za odwiedzinki.
    Obserwujemy ?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  45. great look! love the hat !
    Maybe we follow each other!?
    If yes , let me know when you follow me & i´ll follow back ;-)

    xoxo

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Czapka świetna:o


    http://rosonatorss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładny outfit :) Ślicznie wyglądasz ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :*
    www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mój styl, kompletnie nie ten klimat.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.