GOLD ANCHOR

07:53

Połowa grudnia a śniegu nie ma. Z tego co pokazują w prognozie Święta będą o dziwo na plusie. Moim zdaniem nie będzie tego klimatu. Uwielbiam jak jest pełno śniegu, bo wtedy czuć tą zimę i Boże Narodzenie. Może powtórzy się historia z tego roku i śnieżek będzie prószył na Wielkanoc. Ale są i tego plusy. Nie ma odmarzniętych rąk,nosa i policzków. Można iść na sesje bez ryzyka przeziębienia. A właśnie bluza jest ze strony FrontRowShop. Możecie znaleźć ją TUTAJ. Osobiście wolą ją mieć rozsuniętą bo jest bardzo luźna. Do tego pozłacane dodatki od Malla. Warto zwiedzić stronkę i wybrać coś ciekawego do swoich codziennych stylizacji.


 

Coat - FrontRowShop / Trousers - Stradivarius / Necklace - Rings&Things / Bracelet and Ping - Malla / Shoes - Converse

You Might Also Like

57 komentarze

  1. bardzo podoba mi się ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że ma śniegu :(
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza świetna!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/karen-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super trampki.
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk/kurteczka jest bardzo oryginalna! :) cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takowy motyw widziałam już gdzieś na sukience, która mi się bardzo podobała. Faktycznie rozpięta wygląda lepiej. Widzę, że czerwone paznokcie obowiązkowo na święta są! A jak z prezentami? Co mnie udało się wymyślić możesz zobaczyć już teraz w nowej notce:) Pozdrawiam i życzę zdrowych spokojnych świąt!:)

    ZAPRASZAM DO SIEBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie. No niestety nie zapowiada sie by śnieg był w najbliższym czasie : /

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza <3 jak ja bym chciała żeby na święta spadł śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie za zimno już na trampki? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pogoda odpowiada mi jak najbardziej jeżeli chodzi o sylwester szczegolnie pod gwiazdami :)) Ale jeśli chodzi o swieta przydałoby się troche puchu. Fajny zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki świetny strój ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluza <3
    uwielbiam trampki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurteczka jest mega! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka!
    POzdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie za zimno na taki strój? Brr...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie strasznie denerwuje to, że nie ma śniegu a jest strasznie zimno! :(

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetnego bloga, bardzo mi się podoba:)
    Na pewno będę zaglądać częściej, obserwuję :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. What a great bomber jacket...very stylish!

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się ta bluza :)

    Pozdrawiam.
    k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna kurtka :)
    Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie ;D bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż mi ciarki przeszły widząc Ciebie tylko w tej bluzie :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog :)
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny pierścionek i bransoletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia, super blog, podoba mi się tu więc obserwuemy?
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. we have similar jacket dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. HEJ!:) Masz naprawde świetnego bloga, super piszesz posty <3 Widać że wkładasz dużo serca w napisanie ich:)
    Jestem pierwszy raz, może obserwacja? Napisz u mnie w komentarzu czy obserwujesz, wtedy i ja się odwdzięcze. ;-]

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokładnie, to nie to samo kiedy nie ma śniegu:(
    Świetne kolory bluzy;)
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wesołych Świąt Kochana! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. zestawy z conversami są najlepsze!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta bez śniegu to nie święta. Bluza jest fajna, ale cała stylizacja wygląda nudno.
    jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna bluza i dziękuję za odwiedzinki :) Pozdrawiam cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kurteczka :D
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. You have great blog. Love your style, so unique and edgy!Great jacket. Would you like to follow each other? I am your new follower in gfc # 700, I also follow you in bloglovin and intsgram. Will be glad if you visit my blog and follow me back
    Kisses
    Olga
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I love your jacket so much, want it. Happy holidays.

    OdpowiedzUsuń
  39. jakie sliczne zdjęcia *_*
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. super bomber jacket!:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. maybe we can follow each other? let me know! <3
    http://shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa stylizacja ;d

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.