SPORTS ELEGANCE

09:24

Ostatnio trochę zaniedbuję bloga, ale to z wielu powodów. Nadmiar wolnego czasu też jest nie dobry, przez większość ferii było co robić, więc rzadko wchodziłam na neta. Ogólnie minęły bardzo szybko. Odwiedziło się Million , grało w pokera no i oczywiście dwudniowa zabawa na osiemnastce przyjaciółki <3. Niestety pora wracać do rzeczywistość i codziennego rannego wstawania, szkoły, lekcji i tego wszystkiego. Najbardziej podoba mi się pogoda. Z dnia na dzień robi się coraz cieplej. Oby tak dalej, nikt już nie chce zimy.  




T-shirt  -  Stylepit  /  Skirt  -  Choise  /  Shoes  -  Converse  /  Bracelet  -  Lilou

You Might Also Like

67 komentarze

  1. spódnica super, jaki to materiał?

    zapraszam do siebie!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, przepiekna spódniczka :) Ja ferie skonczyłam dwa tygodnie temu...

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, na lato idealnie, no moze wtedy bez rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! <3 Uwielbiam niskie conversy.

    Daj znać, jeśli chciałabyś wymienić się obserwacjami :)
    http://youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódniczka, uwielbiam takie ! :) Bardzo ładny outfit !

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny masz styl:)
    co powiesz na wspolna obserwacje jesli tak zaobserwuj zostaw komenta a na pewno sie odwdziecze:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz czekam na dalsze stylizacjie ;)
    zapraszam do siebie :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest wspaniała, modne się teraz stały takie ubrania :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie :D trampki z rozkloszowaną spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna spódniczka ... tylko jakiś dziwny materiał XDD

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey. Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam Cię bardzo serdecznie na konkurs z H&M na moim blogu :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz! świetne połączenie :*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ^^

    http://unelma-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tylko ty zaniedbujesz :)) Ostatni raz tu byłam w lipcu,to ci dopiero heh :)))


    ~~~~~~~~~~~
    pa0lka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska spódnica!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarąbista spódniczka :))) skąd jest ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu jaka piękna! *-*
    Zazdroszczę straszniee tej spódniczki. :c
    Bluzki z resztą też :c
    A na bloga będę wpadać częściej :):*
    http://once-i-get-out-on-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na szczęście mam jeszcze ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, super wyglądasz w tej spódniczce :) Jest z pianki, prawda? :) Jak się taką nosi? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieje, że zima już nie wróci. ;__;
    Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy post i śliczna właścicielka bloga ;*

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ty jesteś śliczna <3 Bardzo podoba mi się ta kreacja *,*

    Zapraszam do siebie!

    http://uczucia-sa-wazne.blogspot.com/

    +Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz ::) Ładna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz :) Spódnica oczywiście jest wspaniała ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę Ci nóg ;c ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz, piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. boze...... ty jestes idealem!!! ;o :D
    normalnie zazdroszcze. :) dzieki za odwiedzenie bloga http://frikapado.blogspot.com/
    obserwujemy cie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, pamietam czasy osiemnastek! ;) Super look ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdjęcia ale niewyraźne. Przynajmniej na mojej komórce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, miałam piankową marynarkę byłam w niej zakochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie spódniczki uwielbiam, połączenie również super z tą sportową koszulką :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie połączenie spódniczki do tenisówek, plus rajstopki. Podoba mi się!
    Obserwuję
    http://tatibook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale uroczy strój, i spódniczka również :>
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko co dobre szybko się kończy ;) Muszę dorwać taką koszulkę, koniecznie :* ! Bedę Cię obserwować, z przyjemnością ! :)
    buziaki kochana :*
    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie to wszystko połączyłaś ! bardzo mi się podoba - dziewczęco, na luzie i wygodnie :))

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny look :)
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ktoś tu jest śliczny :D I to chyba ta dziewczyna ze zdjęć :3
    Moje ferie to sen o przeszłości, tak dawno były :P

    Om,om,om.
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne zdjęcia :) wspólna obserwacja?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mega spódniczka, uwielbiam takie !;)

    Dzięki ze zajrzałaś na mojego bloga i pozostawiłaś ślad ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego weekendu !;)
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ehh... a kto chce zimę?
    Śliczne zdjęcia!
    http://niepasujacy-element.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jejku świetny look *-*
    <3
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz *ͺ* całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniale wyglądasz, zdecydowanie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pogoda rzeczywiście dopisuje i w końcu można pokombinować z zestawami :) Twoja spódniczka jest wspaniała, uwielbiam rozkloszowane fasony i mam ich w swojej szafie kilka sztuk :) Łączyłam je na wiele sposobów, ale na sportowo to bym w życiu nie wpadła, a tu proszę, wszystko huczy i gra- super :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczny strój, a spódniczka przepiękna! :) + obserwuje i licze na rewanż :)

    ZAPRASZAM :)
    privateworld1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. nieziemska stylizacja ♥ zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Zima musi juz odejść!! :) Śliczna spódniczka!
    Pozdrawiam, www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super stylizacja i świetnie wygladasz ;)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam maarcy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne połączenie!

    soniasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczna stylizacja ; D

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna stylizacja :) ! I ta spódnica <3 !

    OdpowiedzUsuń
  54. fajna spódniczka, dobrze się układa;)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.