Bonprix jacket biker

07:44

Po kliku miesiącach w końcu mam możliwość dodać zaległe zdjęcia jeszcze z maja. Pociesza mnie tylko fakt, że jutro znów zobaczę te piękne górskie widoki. Drugi raz w roku jechać w góry? Czemu nie. Jeśli nie można jechać na dłuższy wyjazd np do  Chorwacji czy Grecji to trzeba zadowalać się krótkimi wycieczkami w obrębie kraju. Co do zdjęć to główną bohaterką jest kurteczka, która jest moim ulubieńcem i nawet w chłodne, letnie wieczory jest zazwyczaj ze mną. Znajdziecie ją na Bonprix, o ile jeszcze będzie dostępna.


Jacket - klik Trousers - Zara T-shirt - New Yorker  Shoes - Converse



Dreeshead < - klick here 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Super wyglądasz i jeszcze te zdjęcia na tle gór <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :) Śliczna kurtka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta kurteczka, jednak ja wolę denim :)

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świętny post !
    Zapraszam do mnie
    https://kinbart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post! I just found your blog and I love it :) I hope you'll have an amazing week!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała lokalizacja! Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, lubię góry, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę idealne na jesień. Zapraszam na mój nowy blog i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kurtka!
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, czuję atmosferę wakacji! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  13. Loved the bomber jacket...
    www.stylebasket.in
    Instagram:- stylebasket24

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, pewnie już teraz nigdzie takiej nie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.