LOVELY OUTFIT

14:13

Połowa lipca minęła niepostrzeżenie, trzeba dobrze wykorzystać resztę wakacji :). Dzisiaj przedstawię stylizacje z udziałem dwóch produktów pochodzących z formy J&K Fashion. A mianowicie spódniczka, która jest świetnie wykonana i elastyczna,czego się nie spodziewałam. W rzeczywistości ma dużo ładniejszy kolorek niż oddają to zdjęcia. Jestem nią całkowicie zachwycona. Balerinki również pochodzą z tej firmy i są bardzo wygodne i stylowe. Podoba mi się ten łańcuch z tyłu, który ożywia te buty, który są świetnie wykonane. Ceny też są korzystne , wiec gorąco polecam tą firmę :)

 
 
 


Blouse-Reserved /Skirt-J&K Fashion / Shoes - J&K Fashion / Bracelet- River Island


You Might Also Like

91 komentarze

  1. kolor spódniczki cudny,uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda w połączeniu:)
    zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, sliczny delikatny outfit! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie wygladasz i fajna spodniczka :)
    wspolpracujesz z ta firma? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz olśniewająco. Spódniczka cudowna. Ta stylizacja jest moja ulubiona:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty jesteś fotogeniczna *.*

    Obserwuję i liczę na to samo :>

    http://www.prywatne-nasze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja.:3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te balerinki i spódnica :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka ma fantastyczny kolor <3 bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka jest cudowna!<3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You are such a beautiful girl! :)
    And this is a very lovely outfit! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przeslicznie, zwiewnie i pastelowooo.. fajnie :)
    baardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka ma bardzo ładny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka mnie urzekła, ma świetny kolor :)
    Śliczna jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ta bluzka jest świetna *_*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna ta spodniczka! uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam Cię do tagu Liebster Award, daj znać na moim blogu, cze weźmiesz udział ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz:) ta bluzka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit! Ślicznie wyglądasz ;3
    Zapraszam do mnie: toori-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ladny zestaw. Skoro konkurs sie podoba to wez udzial :)

    Ja juz obserwuje, Twoja kolej.

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę urody ;)
    ładny outfit ;)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja ;)


    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaniedługo będzie już połowa wakacji. Stylizacja jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. No z takimi nogami to można nosić mini :). Zazdrość mnie pożeraaaa! Za to buty mnie kuszą ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw ; D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz :)
    obserwuje i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne fotki :) pozdrawiam i zapraszam na http://Wilcze-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia.
    Świetnie wyglądasz. :3
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna spódniczka. Świetnie wyglądasz :)


    Zgadzam się na wzajemną obserwację. Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialnie:) Bardzo lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Nawiązując do wzajemnej obserwacji - zgadzam się. Ja już obserwuję w Google i Bloglovin. Teraz czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna stylizacja :))) obserwuje na insta :) :* a spodniczka jest śliczna :*:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podoba stylizacja :)
    A balerinki przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja na plus, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja.
    Dopiero teraz zauważyłam, że masz 16 lat, a myślałam, że gdzieś z 19 ;D
    Po raz kolejny napisze to samo: zazdroszczę Ci idealnej figury (szczególnie nóg i pupy) i włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny look :) super spódniczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. maatko jakie noogi <33 śliczna spódniczka ;)!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale jesteś śliczna! :) Świetny outfit! :)

    Oczywiście, ja już obserwuję czekam na Ciebie! :)

    dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ładna stylizacja :D!
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Great blog and beautiful look!! Do you want to follow each other with bloglovin and gfc? Follow me if you like, I'll follow you back,kiss! Paolo

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja , po prostu boska <3
    Oczywiście obserwuję ; )

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi się to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyglądasz, ta spódniczka śliczna<3
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna spódniczka!
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. U look coo, :) thank u for the comment on my blog :) we can follow each other please follow back ;)

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też już, ale chyba coś mi tu się psuje, bo Cię nie widzę w moich obserwatorach, no ale może jakoś się naprawi :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję :) Ciekawie piszesz.
    Pozdrawiam :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja Twojego bloga dodałam na pulpicie nawigacyjnym, ale już dodam gadżet obserwatorów. Po prostu jakoś tak zauważyłam, że miałam tą samą liczbę co wcześniej a i tak często blogspot ma problemy :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny blog ! Podoba mi się tło :D ( jest śliczne, to na górze ten nagłówek ) Ciekawie piszesz :3 Zapraszam do mnie !
    http://wybranerzeczyznaszegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. przepięknie wyglądasz :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna stylizacja *o*

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepięknie wszystko ze sobą połączyłaś. ;) Bardzo mi się podoba taka koncepcja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bluzka tak jak ty - przepiękna!:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz! Spódniczka bardzo przypadła mi do gustu ;-)
    Może wzajemna obserwacja?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie wyglądasz ;)
    Super zdjecia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna spódniczka :)
    http://msbibi5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. obserwujemy? ja już, czekam na rewanżyk (obiecałaś u mnie)

    Pozdrawiam,
    Ania :D

    http://bauerkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. cudne zestawienie kolorów! bardzo mi się podoba! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ciekawe połączenie, podoba mi się :) A spódnica wygląda na wygodną :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Musiałam zaobserwować. Cudowna jest ta spódnica. *.*

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna jest ta spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne spódniczka;)
    Również obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  64. podoba mi sie

    zapraszam http://fashionefantasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. cudowny kolor spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczna spódniczka, kolor idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny look^^

    OdpowiedzUsuń
  68. ten outfit jest jednym z moich ulubionych :3 super spódniczka i bluzeczka! patrząc na Twoje zdjęcie obiecałam sobie, że muszę schudnąć, żeby też nosić takie spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.