BEACH !

08:07

Dostałam dzisiaj paczuszkę od firmy mfashion29 i By ilo. Niebawem ukaże się z tymi bransoletkami stylizacja.Dostałam propozycję wyjazdu w góry w niedziele rano i zapewne skorzystam. Zakopane,Kraków itp. Znowu nowe zdjęcia  i przerwa w dostępie do Internetu, zasięg coś ostatnio gra na nerwach.

I kilka zdjęć z nad morza. Bardzo się cieszę,że akurat na wyjazd doszły mi okulary od firmy top-items. Bardzo dobrze wykonane, wytrzymałe i stylowe. Przydały się w słoneczne dni :)


Blouse-Orsay } Shorts-C&A | Glasses-top-items

You Might Also Like

77 komentarze

  1. Przepiękne te zdjecia :D
    Chciałabym sie teraz znaleźć nad Morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny strój :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mialas taka swietna pogode? u mnie pada..;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjęcia, ale masz śliczne włosy Kobieto! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia. Ja nie bawi.ę się w tagi :D - może kieyś

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jakie masz piękne nogi! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. jak Ci dobrze, nad morzem.... piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia :) Ciekawe odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji Ślicznoto ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję nominacji :)
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice top!

    Would you like to follow each other?

    xx
    Sophisticated Lace

    OdpowiedzUsuń
  12. Też najbardziej lubię pizzę :)
    Cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kasiu wyglądasz przepięknie!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. BArdzo ładne zdjęcia!
    Również obserwuję,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyjątkowo fotogeniczna jesteś! Świetne zdjęcia :)

    anitramartina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeje. Ale ty jesteś ślicznie opalona.: )
    A ja tu z kolejnym tagiem.;c
    Zostałaś otagowana na moim blogu-http://my-life-izabela.blogspot.com/. U mnie dowiesz się więcej. Serdecznie zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia *.*
    bardzo podobają mi się spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. morze, jak fajnie :)
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  19. ale włosy to masz ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne wyglądasz! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę wyjazdu nad morze :) ja byłam w zeszłym roku, a w tym kolej na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. You look amazing dear <3

    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jesteś. Masz bardzo ładne włosy.
    Piszesz ciekawie i bardzo mnie wciągają twoje notatki :D
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz !
    Morze *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey,
    nice post.. would you like to follow each other.!!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  26. super spodenki i masz naprawdę piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  27. szalone fotki, slicznie wyzlas!
    widzisz jak cie czesto nominuja? moze niedlugo dostaniesz jakas nagrodę hihi

    latoyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia i mam taki sam ulubiony film :D

    Obserwuje i liczę na to samo :3
    http://justgamee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ale ładne zdjęcia:)
    bardzo chciałabym już pojechac nad morze!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialnie zdjęcia, gratuluję nominacji. Udanych wakacji!
    blogzakreconejnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zdjęcia i super odpowiedzi :)
    Myślę, że już coś osiągnęłaś - ponad 500 obserwatorów to sukces !
    Ja na razie o tym marzę :d
    Zapraszam : http://me-my-dreams-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie nad morzem byłaś ?:)
    śliczne zdjęcia i fajna piosenka z linku
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie :)
    strasznie mi się zdjęcia podobają :)

    Pozdrawiam
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia, zazdroszczę morza :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the pictures!
    Pretty outfit! :)
    -Ru
    Glitter & Blush

    OdpowiedzUsuń
  36. hej dzięki za wizytę i miły komentarz:))zdziwiłam się że jesteś nominowana do LA bo myślałam, że to jet dla blogów z małą liczbą obserwatorów, a Ty masz rzeszę fanów:)) obserwujemy?? http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna jesteś :*
    "uprowadzona2" świetny film! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję nominacji :)
    Ślicznie wyglądasz ;)
    pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta stylizacja jest prześliczna, prosta a jednak ma coś w sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale fajne są te zdjęcia.
    http://petitealleedesroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia tylko pozazdrościć :)
    ale jestes opalona ! super
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś śliczna *.* Jejuuu zazdroszczę xd
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. I love your style and outfit so much! Your legs are sooo beautiful! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj te nominacje ;) ale tak czy inaczej gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. na 1 pytanie tez tak bym odp :) fajne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś bardzo ładna i świetnie się ubierasz :)
    pizza <3 uwielbiam :)
    http://msbibi5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna zdjęcia!:))
    pozazdrościć pogody;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny blog ;)

    evelyne9253.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne zdjęcia ;>
    W wolnej chwili zapraszam do siebie i listy obserwatorów
    http://moje-zaskakujacee-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. You look great!
    Would you want to follow each other via Gfc, Bloglovin and Twitter? :)

    Much love,
    www.feather-esque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale ładna jesteś! Też chciałabym być nominowana, bo dopiero zaczynam. Obserwuję i liczę na to samo, każdy kto mnie zaobserwuję może liczyć na rewanż! zapraszam :

    kariandfashion.blogspot.com <3 <3

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.